Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 13, 2013
Image Size
252 KB
Resolution
792×576
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,728
Favourites
138 (who?)
Comments
39
Downloads
10
×
Purple Pencil by Decision-To-Protect Purple Pencil by Decision-To-Protect
I saw lujji's pencil drawing and it inspired me. Well that's it. Enjoy!~
Add a Comment:
 
:iconsonicuniverse14:
Sonicuniverse14 Featured By Owner Jul 23, 2014  Student Digital Artist
Lol
Reply
:iconsonikkuxemixshadou:
SonikkuXEmiXShadou Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist Writer
You do a really good job on Knuckles.
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Apr 13, 2013  Student Digital Artist
Thanks man I try :)
Reply
:iconsonikkuxemixshadou:
SonikkuXEmiXShadou Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Writer
No problem
Reply
:iconsjh6693:
sjh6693 Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Filmographer
ffffffffffff!!!! lol
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
LOL where's JT XD
Reply
:iconsjh6693:
sjh6693 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Filmographer
ikr lol :D
Reply
:iconbethstockton:
bethstockton Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
knuckles looks so confused poor guy
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
Haha agreed.
Reply
:iconbethstockton:
bethstockton Featured By Owner Feb 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol
Reply
:iconk-e-y-k-o:
K-E-Y-K-O Featured By Owner Feb 14, 2013
hahahahahaha
and what say the pencil?????
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
it says "what?" XD
Reply
:iconk-e-y-k-o:
K-E-Y-K-O Featured By Owner Feb 15, 2013
hahahaahah
well if one day my pencil will say "what?", I think I'll stop coffee and run away
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Digital Artist
Hahaha
Reply
:iconk-e-y-k-o:
K-E-Y-K-O Featured By Owner Feb 16, 2013
^^
Reply
:iconteirra-misaki:
Teirra-Misaki Featured By Owner Feb 13, 2013  Student General Artist
oh god its been a yaer since ive done any japanese its all slipping away!!
donna is 'what is this?' right?

great work btw! lujji is indeed inspriring..i just wish i was actually good at drawing these guys lol
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
That is correct~

and thank you! I agree she is very Inspiring and me too.
Reply
:iconknuxfan23:
knuxfan23 Featured By Owner Feb 13, 2013  Student General Artist
wish i spoke japanese, then i cold make sense of allot of the people i watch's drawings
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
Well I only had 6 months on it. I did it over skype and although it was cool. It's incredibly difficult. Especially caligraphy. Not to mention most of the awesome sonic artist's are Korean.
Reply
:iconknuxfan23:
knuxfan23 Featured By Owner Feb 14, 2013  Student General Artist
yeah, i know what korean looks like

and learning japanese would be terribly hard


just be cool if i just knew,lol
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
It's very hard.

and I know the feeling. :/
Reply
:iconknuxfan23:
knuxfan23 Featured By Owner Feb 14, 2013  Student General Artist
lolyeah
Reply
:iconknuckles1245:
knuckles1245 Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Traditional Artist
all hail magic purple pencil
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
lol
Reply
:iconknuckles1245:
knuckles1245 Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Traditional Artist
it reminded me of the spongebob episode were they find the pencil
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 14, 2013  Student Digital Artist
Hahaha I get it now xD
Reply
:iconknuckles1245:
knuckles1245 Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Traditional Artist
XD
Reply
:iconashtheechidna:
ashtheechidna Featured By Owner Feb 13, 2013
lol love it!!!!! great job!!!!
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
Thanks :D
Reply
:iconashtheechidna:
ashtheechidna Featured By Owner Feb 13, 2013
No prob!!!
Reply
:iconshortycream97:
ShortyCream97 Featured By Owner Feb 13, 2013
hahahahah Knuckles is a little troll :D
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
XD haha
Reply
:iconlujji:
lujji Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
love it > 3<
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
:O Thank yeewwwwww !!~ ^-^!!

You Inspire me ._.
Reply
:iconneondemonsandhedgies:
NeonDemonsAndHedgies Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
:D
Reply
:iconsorenthehedgehog:
SorenTheHedgehog Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Artist
very good :D but what is the pencil saying?
Reply
:icondecision-to-protect:
Decision-To-Protect Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
thanks and it's saying "What?"
Reply
:iconsorenthehedgehog:
SorenTheHedgehog Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Artist
your welcome, ah okay :giggle:
Reply
Add a Comment: